Tiešā tirdzniecība ir unikāla distribūcijas metode, kur ieguvējas ir visas puses.

  • iespēja aplūkot un pārbaudīt produktus;
  • īpaši sagatavotu produktu demonstrēšana un konsultācijas draudzīgā atmosfērā;
  • preču piegāde mājās;
  • tiesības atgriezt iegādātās preces noteiktā laika periodā (papildus aizsardzība);
  • tiešs kontakts ar pārdevēju;
  • garantija un serviss pēc pirkuma veikšanas;
  • elastīgs pirkuma darījuma laiks
  • iespēja izveidot un veikt savu uzņēmējdarbību ar minimālām izmaksām un mazu risku;
  • ērtas un elastīgas peļņas iespējas;
  • iespēja izvēlēties darba laikus;
  • dzīvesbiedri un ģimenes locekļi var kļūt par biznesa partneriem (ģimenes bizness);
  • iespēja izvēlēties nepilna vai pilna laika darbu;
  • nav vajadzīga speciāla izglītība;
  • uzņēmumu piedāvāta apmācība un atbalsts;
  • pieejams plašs produktu klāsts;
  • sociālie kontakti un atzinība.
  • visefektīvākā metode, lai iekļūtu jaunā tirgū ar salīdzinoši zemām izmaksām, galvenokārt, piedāvājot unikālus produktus vai pakalpojumus;
  • neprasa lielus kapitālieguldījumus;
  • ļauj izvairīties no papildus starpniekiem piegādes ķēdē un ietaupīto naudu var ieguldīt citur;
  • nav nepieciešama liela iepriekšējā biznesa pieredze;
  • nav vajadzīgi speciāli izglītoti darbinieki;
  • efektīvi, lai iegūtu potenciālo klientu sākotnējo interesi un uzmanību – personīgs kontakts;
  • īpaši efektīvi zemo cenu patēriņa preču vai produktu tirdzniecībā, kuri nav pietiekoši labi zināmi: jauni produkti, tehniski sarežģīti produkti u.c.;
  • unikāla konkurētspējīga stratēģija:
    – nav vajadzīga īpaša reklamēšana;
    – izdevīgi, izmantojot sociāli balstītu pārdošanas procesu, lai piesaistītu un noturētu jaunus klientus.
  • rada ienākumu iespējas (galvenokārt, nepilna laika) un veicina ekonomiku;
  • distribūcijas kanāls ārpus lieliem mazumtirdzniecības tīkliem;
  • veicina mikrouzņēmumu rašanos;
  • veicina pašnodarbinātības veidošanos;
  • attīsta uzņēmējdarbību;
  • ieguldījums valsts ekonomiskajā labklājībā;
  • pašnodarbinātības iespējas;
  • jauni uzņēmēji;
  • nav dzimuma, vecuma, etniskās un invaliditātes diskriminācijas;
  • globalizācija;
  • piedāvā alternatīvas lielām tirdzniecības vietām.